S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.
Ok

Odběr pro podnikatele

Jako výrobce a dodavatel skleněných pilníků na nehty a nohy si můžete od nás nechat vyrobit pilníky šité na míru vašim potřebám. Vyberete si z nepřeberné palety barev a tvarů. Natiskneme Vám vaše logo, či slogan. Vše za výhodné velkoobchodní ceny! obchod@fiflenka.cz

  • odborná pomoc
  • individuální požadavky
  • možnosti vlastního vzoru
  • cenová nabídka
  • dodání zboží

Časté dotazy
Nedošel mi potvrzovací email, co teď?


E-mail s potvrzením objednávky se automaticky odesílá z adresy info@fiflenka.cz. Pokud ho nemůžete najít ve složce s doručenou poštou, je možné, že se zpráva přesunula do složky spam, nevyžádá pošta, smazané emaily nebo do archivu. 


Pokud není v žádné složce je možné, že jste při objednávce zadali špatný e-mail. Nebojte se nás kontaktovat na čísle 602 459 459 nebo na emailu obchod@fiflenka.cz. Rádi Vám pomůžeme.




Je možné spojit více objednávek do jedné?


Pokud máte zájem o doobjednání nebo výměnu zboží v již vytvořené objednávce, kontaktujte nás e-mailem na adrese obchod@fiflenka.cz, případně telefonicky na číslo 602 459 459. Pokud nedošlo již k odeslání objednávky, pomůžeme Vám objednávku upravit.




Jak dlouho trvá, než obdržím objednané zboží?


Zaplacené zboží nebo zboží objednané na dobírku je většinou odesláno (předáno dopravci) do následujícího pracovního dne.




Mohu zrušit svoji objednávku?


Ano, samozřejmě máte právo odstoupit od objednávky. Vaši žádost o zrušení nám můžete poslat e-mailem na adresu obchod@fiflenka.cz, případně nám můžete zavolat na číslo 602 459 459. Odesláním objednávky se zavazujete k jejímu převzetí.
V případě nepřevzetí zboží budete vyzváni k úhradě nákladů spojených s doručením. 

Kupující je v případě zrušení již vyexpedované objednávky (zrušení objednávky po jejím zabalení a odeslání nebo nepřevzetí zásilky od dopravce) povinen zaplatit prodávajícímu storno poplatek ve výši 200 Kč, který pokryje dodavateli náklady spojené s expedicí zboží.




Zboží jsem si nestihla vyzvednout, může mi být zboží opětovně zasláno?

Pokud zjistíte že si zboží nemůžete z nějakého důvodu vyzvednout a potřebujete prodloužit úložní dobu, stačí si v emailu od přepravní společnosti zažádat o prodloužení úložní doby.

U společnosti Zásilkovna je možné si úložní dobu prodloužit až na 21 dní. Stačí kliknout na odkaz webové trasování Vaší zásilky a prodloužit si úložní dobu. Popřípadě nás můžete kontaktovat na email obchod@fiflenka.cz nebo telefonní číslo 602 459 459 a úložní dobu prodloužíme za Vás.

Pokud využíváte službu Balíkovna je možné si úložní dobu prodloužit o 15 dní. Stačí kliknout na prodlužovací odkaz, který přijde v emailu o uložení zásilky v Balíkovně a úložní doba se tak automaticky prodlouží na 15 dní.

Pokud si balíček nestihnete vyzvednout i v prodloužené lhůtě a přejete si opětovně zaslání nepřevzaté objednávky. Bude Vám účtován poplatek za dopravu dle Vámi zvolené varianty přepravy.


Vytvořeno systémem www.webareal.cz

NmU0M